Najczęściej zadawane pytania
Jak wygląda proces podpisywania umowy/nawiązania współpracy?
Podjęcie współpracy z Naszą Kancelarią następuje tylko pod warunkiem podpisania umowy. W celu jej popisania należy nam udostępnić dane firmowe oraz osobowe za pomocą naszego formularza online. Po zweryfikowaniu danych przesyłamy umowę za pośrednictwem platformy do podpisywania umów na odległość. Otrzymujesz dedykowany link do zapoznania się z umową i kolejno masz możliwość podpisania umowy za pomocą kody sms, przesyłany na wskazany w formularzu nr telefonu. Po podpisaniu umowy uruchamiamy panel do elektronicznej wymiany dokumentów/strefa klienta.
Czy Biuro udostępnia program do fakturowania?
Oczywiście, każdy Klient po podpisaniu umowy otrzymuje dostęp do dedykowanej platformy online. W ramach jej funkcjonalności dostępny jest moduł do fakturowania. Jest on dostępny w cenie obsługi księgowej.
Po wystawieniu faktury, księgowa w czasie rzeczywistym może podglądnąć wystawione faktury jak też dokumenty przekazane do księgowania.
Czy w trakcie zawieszenia muszę płacić za księgowość?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy mogę przekazywać dokumenty papierowo?
Tak. Jednakże, zachęcamy do przekazywania ich w formie elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej platformy.
Czy mogę przekazywać dokumenty online? Jeśli tak to jak?
Tak. Biuro udostępnia dedykowaną platformę, dzięki temu możesz to zrobić szybko, łatwo i przyjemnie.
Czy w ramach umowy o księgowość mogę liczyć na doradztwo?
Zasadniczo nie. Umowa na prowadzenie księgowości obejmuje prowadzenie księgowości na podstawie przekazanych dokumentów. Oczywiście w ramach umowy możesz konsultować się ze swoją księgową bieżące księgowe problemy.
Usługi doradztwa podatkowego to usługi zastrzeżone dla dedykowanych zawodów: doradca podatkowy, radca prawny, adwokat, biegły rewident. Nasze biuro w ramach Grupy Podatkowe Control TAX współpracuję z Kancelarią Prawa Podatkowego i jeśli potrzebujesz zaawansowanego wsparcia możesz skorzystać odpłatne z ich usług po dedykowanej cenie dla „swoich” Klientów.
Czy mogę przekazywać dokumenty online? Jeśli tak to jak?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Na jaki okres podpisuje umowę współpracy? Jaki mam okres wypowiedzenia?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Jak można skontaktować się z księgowością?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy termin przekazania dokumentów do księgowości jest wyznaczony, czy można to zrobić w dowolnym momencie?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Co w przypadku, gdy Klient potrzebuje wglądu do faktury lub innego dokumentu?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Co ma zrobić Klient w przypadku kontroli z Urzędu Skarbowego lub ZUS?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy Biuro Rachunkowe opłaca w imieniu Klienta podatki i składki ZUS?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy po podpisaniu umowy z Biurem będę musiał kontaktować się z ZUS-em i Urzędem Skarbowym?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Jak szybko mogę uzyskać informacje dotyczące wysokości podatków?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy będę mieć dostęp do swoich dokumentów?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Kto zajmuje się moją firmą? Czy mam dedykowaną księgową?
Każdy Klient po podpisaniu umowy ma przypisaną dedykowaną księgową i kadrową (opiekunów). Oczywiście, kiedy Twój opiekun jest nieobecny śmiało możesz zdać pytanie innemu naszemu pracownikowi. Na pewno postara CI się pomóc.
Czy istnieje możliwość konsultacji?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy mogę przekazywać dokumenty online? Jeśli tak to jak?
To zależy. Zasadniczo nie. Jednakże, jeśli zajdzie potrzeba wykonania prac księgowo-kadrowych w tym okresie opłata będzie występowała.
Czy biuro posiada certyfikaty potwierdzające kwalifikacje pracowników?
Tak