Księgi handlowe (pełna księgowość)
- prowadzenie ksiąg zgodnie Ustawą o Rachunkowości oraz obowiązującym stanem prawnym
- sporządzanie sprawozdań finansowych
- ewidencja operacji gospodarczych
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług (VAT)
- sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do urzędów skarbowych
- prowadzenie ewidencji wyposażenia oraz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
- dokonywanie miesięcznych odpisów amortyzacyjnych według zatwierdzonego przez Klienta planu amortyzacji
- ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z ksiąg
- zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym
- opracowaniem zakładowego planu kont
- opracowaniem zasad (polityki) rachunkowości
Uproszczona księgowość
- prowadzenie książki przychodów i rozchodów
- prowadzenie ewidencji ryczałtowej
- prowadzenie karty podatkowej
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, oraz dokonywanie miesięcznych odpisów
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług (VAT)
- sporządzanie deklaracji podatkowych i przekazywanie ich do urzędów skarbowych
- ustalanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy
- sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z ewidencji